Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Cartell Concert Coral Sant Sadurní 2011

Aquí penjo un dels dissenys que he fet per la Coral Sant Sadurní.
Havia de ser un altre concert el qual ja feia mesos que tenia el cartell preparat, però a última hora me l’han fet canviar, o sigui que ràpid i corrents vaig crear aquest. S’ha de comentar
que la partitura la vaig agafar d’uns dissenys vectorials que ja tenia i el tema de l’efecte de les estrelles el vaig descobrir en un tutorial d’internet.
Algunes crítiques estan al facebook són: 
Sembla q les lletres d'”albert folch” les hagis posat dp pq sembla q no estiguin aliniades ni tinguin el mateix arc que els altres 3 linies. La ideia de fer l’estela el pentagrama mola molt, pero es fa raro pq es un septagrama, xD! La font del text “25 de desembre…” és diferent a les altres…”
jo hi trobo una mica massa de lletra, potser tu no has triat la quantitat d’info però si el cos. encara que sigui important, si el cartell t’atrau crec que ja et preocuparàs de trobar el lloc i l’hora; jo faria servir un cos més petit, i 2/4 de 8. com és que has volgut especificar que la església és parroquial?així aconseguiries un pèl més d’espai entre la paraula “nadales” i les dades aquestes”
justificacions: la clau de sol està al final… m’he pres un parell de llicències artístiques… la lletra de l’hora i el lloc la volia fer diferent perquè destaqués bé i no et perdéssis quan busquessis on i quan. Lo de l’Albert segueix l’ultima linia del septagrama i al tirar-ho més enllà ha quedat així, però també destaca. La informació que hi surt és la que em ve donada.
s’accepten moltes més critiques 🙂 
Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 20 Desembre 2011 by in els meus dissenys and tagged , , , , , , .
