Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

i per què no?

Per què un blog? ara?
Doncs no ho sé, potser perquè he sentit moltes persones al meu voltant que m’han dit: i no tens un blog?
I he pensat… i per què no?
I per què no transmetre i compartir aquells pensaments, dubtes, dissenys, frikades que em fan riure, plorar o indignar? O que simplement em semblen interessants, gracioses o divertides. O potser també hi podria haver-hi algun fake… d’aquells que diries “no se da cuenta que así no, que no va bien!”

Tu, tots, tothom esteu convidats a llegir i comentar o a no llegir i no comentar o a llegir i no comentar o a comentar sense llegir… o a pensar “le damos un aplauso y dejamos que se vaya?”.
apa… con dos cojones!

Amics meus tots… benvinguts a pinzellada creativa!

salut i bones festes,

pilà


Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 20 Desembre 2011 by in General.

Navegació

