Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Compresa vampir xupasang. Titol original: OMG WHY: Sexy Vampire Reusable Menstrual Goddess Cloth Pad XDD

 

Em sembla fantàstica la idea que algú per algun cop a la vida es digni a intentar que els dies crítics de la dona siguin més agradables ni que sigui fent compreses de colors i dibuixets (que desapareixi el rosa, groc i blau pastel si us plau!), ara… se’m plantegen 2 questions:

1. realment seria una bona idea? Perquè està clar que no aniriem ensenyant-les a la gent ni anar comentant “mira jo avui la porto de vampirs” “ah doncs jo de gossets” “ehh doncs la meva es un paisatge!”

2. de roooooba???? Si en algun moment arribessin a canviar els supercolorspastels que inunden aquest món, si us plau… que no siguin de roba… usar i tirar crec que van perfectes 😀

Per cert: El concepte del vampir esperant la sang em sembla increïble 😀

via: Geeks are sexy

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 1 febrer 2012 by in O_O.
