Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Apple i els seus anuncis

És ben sabut que quan trobem un producte apple, una publicació d’Apple, una notícia d’Apple… el món es torna boig, sigui quina sigui la notícia o la imatge, allò és bo perquè és Apple. I quan veiem un anunci d’Apple…? Són originals també només per seus?

El sr. Evans de l’agència RPA de Santa Mònica va arribar a la conclusió que els anuncis que es limiten a mostrar imatges senzilles del producte poden arribar a ser molt avorrits, a menys que siguin d’Apple clar!
Considerariem doncs que l’anunci és elegant i revolucionari pel simple fet de ser d’aquesta marca?

El Sr. Evans parodia d’una manera força divertida els anuncis d’Apple amb altres productes que també podrien ser elegants i revolucionaris.

wheat thins
En aquest cas però no tots són tecnològicament revolucionaris, però sí senzills productes de la vida cotidiana.

Potser llavors ens n’adonem que de vegades els anuncis d’Apple també poden ser una pèl avorrits i poc originals.
Aquí teniu una mostra i més a la seva pàgina

bread wonderbic penpost itUs imagineu que tots fóssin així…?

via: Marketing directo

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 23 Juliol 2012 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys.
%d bloggers like this: