Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Sant Valentí per Geeks

S’apropa Sant Valentí!!!
Alguns/es estaran contents/es, a mi no és una festa que em faci especial il·lusió. M’agrada més l’ambient de St Jordi, la rosa, el llibre, el carrer, la gent… suposo que per tradició.

Per a tots aquells que sàpiguen que les seves xicotes no siguin de pastissos en forma de cor, de collarets roses o arracades d’or, aquí algunes idees moooolt freaks:

Collaret placa base per informàtiques

Cor 8 bits de Zelda

Braçalet fragments del Hobbit

Collaret número Pi per matemàtiques

Collaret sistema solar per astrònomes

Arracades fetes de resistències

Arracades botons Play Station

Collaret pel Khal i la Khaleesi
Anell “Pow”

Anell de Harry Potter

Bé, jo no sóc ni astrònoma, ni matemàtica, ni informàtica però us asseguro que m’agraden més aquests regals, divertits i originals (i freaks) 😉

Més a: ETSY

2 comments on “Sant Valentí per Geeks

  1. fulkai scrap
    9 febrer 2013

    El Braçalet fragments del Hobbit m'encanta! ptonets

  2. pilà
    9 febrer 2013

    a l'estil de lo teu! 😀

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 9 febrer 2013 by in altres.
