Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

I off you: regala el teu temps a la teva parella (O_O’)

El que em faltava sentir… la última campanya de Movistar ens convida a regalar a la nostra parella uns minuts d’atenció…
L’aplicació, I off you, consisteix en què la teva parella podrà desconnectar (simbòlicament) el teu mòbil durant els minuts que li hagis regalat i si no aguanten, unes alarmes començaran a sonar indiscretament.

La campanya és molt xula però… ha de ser precisament una empresa, i a sobre Movistar, qui ens faci adonar que abusem dels mòbils quan estem amb altres persones? Sembla de ‘xist’…

Sincerament, em faria un pèl de vergonya que vingués la meva parella o qui sigui i em digués eh que com que sempre estàs enganxada al mòbil i no em fas ni p. cas, t’instal.lo una aplicació perquè així jugarem a parlar i no a jugar/xatejar amb el mòbil…

On anirem a parar…

Però, si sou dels que li voleu dir indirectament a la vostra parella que us faci una mica de cas… i heu viscut moments com aquests de continuació, us la recomano

Els anuncis:

A més a més, no vull saber què passaria si programes una hora i quan sona de cop ja agafes el mòbil i et poses a jugar amb ell… o potser aniria bé per salvar segons quines situacions tenses!
Aquí unes captures de pantalla:

I realment, el dia que necessiti una aplicació per què la meva parella em faci cas… començaré a preocupar-me… de debò

Imatges tretes de la web de l’aplicació
web: I off you

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 12 febrer 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys, O_O.
