Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

La millor parada de bus

Fa dies que vaig veure aquesta campanya i em va semblar genial.

Us imagineu estar en una parada de bus i veure un anunci que posi “Ho has vist tot? Entra a… (una web)” o “Tens pressa? Entra a…(una web)”. Per curiositat, ho faries?
Doncs mireu què els hi passa als que es van atrevir a entrar:

(youtube)
(youtube)
(youtube)
Bona, no? 🙂

Campanya: Are you born mobile? (Has nascut mòbil?)
Empresa: Qualcomm (companyia de mòbils americana)
Agència: Denizen Company

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 27 febrer 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys.
%d bloggers like this: