Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Quan la publicitat no passa per censura

Què passa quan a la publicitat no l’has de passar per l’Autocontrol?
La ment humana és infinita, però l’autocontrol i la censura la tallen per la meitat.
The Chip Shop Awards el que pretén és que totes aquelles ments brillants puguin volar lliures sense regles ni limitacions.

Uns premis on els creatius creen sense pensar en l’ètica o la moral, uns premis on pots trobar lo millor i lo pitjor de la publicitat, anuncis en brut, amb un toc d’humor i sarcasme….

Alguns exemples:

Afegeix la llegenda

Fins el dia 6 de juny no coneixerem els guanyadors.
Més a la seva pàgina web: The Chip Shop Awards

En prohibiríeu algun d’aquests?

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 21 Març 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys.
%d bloggers like this: