Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

La censura del divendres: Seat Panda

Aiiii quina ràbia que em fa aquesta gent que vacil·la dins dels cotxes i es pensen que el seu corre més que el meu… (bé, normalment és així, quasi sempre corren més si vaig amb el meu superibiza, sobretot perquè no té massa lassanyes, però em porta els llocs que és lo important :D).

La qüestió és que les aparences enganyen i si el Panda no arranca no és perquè s’hagi avariat… qui vacil·la a qui?
Té uns quants anyets però val per la secció censura, dubto que el vagin arribar a emetre 🙂
Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 22 Març 2013 by in CENSURES.
