Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

L’spot per la gent que adelanta els anuncis



Slow food, slow art, cittaslow, slow goods… i ara slow comercial!


Un estudi demostra que el 80% dels usuaris de la televisió belga graven els programes i passen ràpid els anuncis.
Volkswagen i  DDB Brussels han creat aquest nou spot que es pot veure en les dues velocitats. És la nova proposta de l’agència per què el missatge de l’anunci es llegeixi igualment.

Un deu pels seus creatius.

El vídeo a continuació mostra l’anunci vist en dues velocitats diferents:

(youtube)
(via)
Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 27 Març 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys.
%d bloggers like this: