Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Nou logo de Lucky Strike

El ‘bull’s eye’ (diana), el famós logo de Lucky Strike creat per Raymond Loewy ens deixa.

Una llarga història marca l’evolució d’aquest logo i el tabac d’aquesta empresa, des del paquet verd dels anys 40 fins al famós “It’s toasted”.

Ara, després de tants anys, Lucky Strike vol “crear un pont entre la seva llarga tradició i el present per aconseguir més autenticitat, originalitat i modernitat” (BAT).

El redisseny l’ha creat l’agència G2 Hamburg

nou logo lucky strike

nou logo lucky strike

Aviat tindrem al mercat el nou logo i el nou packaging.

Us agrada?

Altres links amb la història de lucky:
‘Lucky Strike It’s toasted’ origen del mítico slogan
La curiosa historia del logotipo de Lucky Strike

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 11 Abril 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys.
%d bloggers like this: