Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Canvi de rumb; molta feina i paciència

En aquests temps que corren no tothom pot dir el mateix… treballo, treballo i moltíssim, és per això que tinc poc temps per actualitzar i per escriure sobre temes que m’interessen. Aquesta seria la part dolenta de l’assumpte, la part bona la torno a repetir, treballo i treballo moltíssim, cosa que em fa feliç i a l’hora també em fa passar estones d’angoixa i nervis, però al final ha de recompensar tot aquell esforç en alguna cosa, no només en els diners, si no en treballar en allò que t’agrada i que t’apassiona, en algun projecte que creus i que amb l’esforç de tot un equip es pot tirar endavant.
A més a més, per si no en tingués prou, al Juliol començaré un master intensiu a Barcelona als matins, sí, a Barcelona, aquella ciutat que un dia vaig decidir que no voldria trepitjar més al mig de l’estiu… sí, allà mateix a més a més al centre de Barcelona! Així que em sigui ben difícil arribar-hi en cotxe, que necessiti el tren i esperar que cada dia sigui puntual per poder combinar el master amb la feina… Però bé, tinc moltes ganes de començar-lo.

Total que en un dia puc estar de totes aquestes maneres diferents:

I suposo que al Juliol estaré més aviat com els emoticons grocs que no pas com els emoticons negres, per lo que demano a tots aquells que em coneixeu…una mica de paciència… 🙂 i per tots aquells que em seguiu també!
També he creat la pàgina de Pinzellada Creativa al Facebook, la qual actualitzo molt més sovint https://www.facebook.com/pinzelladacreativa

Res i us deixo amb uns quants WTF d’aquells que no entenc i que la gent agafa les cares i les canvia o les enxiqueix o fa coses rares…

Vosaltres ho enteneu? Jo no… però n’hi ha alguns de molt ben fets 🙂

I fins la pròxima que pugui actualitzar!

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 12 Juny 2013 by in altres.
