Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Fes "m’agrada" i salva una vida

És ben sabut per tots que els likes al facebook valen molt, valen moltíssim, fins al punt que hi ha campanyes que ens demanen fer likes per així salvar una vida, tots estem segurs que això funciona, estic segura que hi ha una ‘ente’ en algun lloc que per cada like fa una donació a les ONG‘s perquè puguin fer la seva feina. És més, estic per penjar una foto meva al facebook i posar “fes like per ajudar-me a pagar el lloguer”.
Absurd? Nooo, no gens.
No gens? Clar que és absurd!

Però veig que algú s’havia cregut que fent like es pot canviar el món sense moure el cul de la cadira, no sé si és que ens hem convertit en persones que la nostra realitat és la que veiem a través d’internet o ens estem tornant uns ineptes.
És per això que les ONG‘s han hagut de desmentir el que tots (o alguns) ens pensàvem, que fent like no reben cap donació…
És veritat que facebook, igual que altres xarxes socials, els ha servit per donar a  conèixer les seves accions i difondre els seus missatges, però no n’hi ha prou, encara es necessiten voluntaris i donacions, com sempre.

La resposta d’algunes ONG‘s als likes:

Campanya de la fundació Crisis Relief de Singapur

ong, likes, facebook
Fer m’agrada no ajuda. Sigues voluntari. Canvia una vida.
ong, likes, facebook
Fer m’agrada no ajuda. Sigues voluntari. Canvia una vida.
ong, likes, facebook
Fer m’agrada no ajuda. Sigues voluntari. Canvia una vida.

Campanya d’Unicef;

like, facebook,
Fes m’agrada al Facebook i vacunarem zero nens contra la polio

El conformen tres anuncis:
El primer potser és el més comoverdor, es veu un nen dient “a vegades em preocupa que pugui posar-me malalt, com s’hi va posar la meva mama, llavors, qui cuidaria del meu germà? Però crec que tot anira bé. Avui Unicef Suècia ja té 177 mil m’agrada a Facebook i potser arriben a 200 mil aquest estiu. Llavors tot anirà bé”

Aquests dos a continuació fa mofa dels likes. Un senyor intenta comprar un jersei amb likes i pagar un restaurant també amb likes.

Així que ja sabeu, si no podem pagar amb likes, les ONG’s tampoc viuen d’això.
Espero que tots ho tinguéssim clar…

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 27 Juny 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys and tagged , , , , .
