Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Reflexions d’un cervell desconcertat

Fa dos dies que canto la mateixa cançó, allò que escoltes la radio del Grooveshark i poses una llista i apareix i res… ja no necessites música com a mínim en dos dies perquè ja escoltes aquesta al teu cap!
Bé, no tota només un tros de cançó: Don’t you shiveeeeer! sing it loud and cleeear. i’ll always be waiting for you. and it’s you i see, you don’t see me and it’s you i hear, so loud and so clear and i’m singing loooud and cleeear. and i’ll always be waiting for you Ni tant sols sé si l’estic cantant correctament però és igual, el meu cervell s’ha entestat a no deixar marxar aquesta cançó del cap i jo em pregunto, vol dir alguna cosa? Perquè si vol dir alguna cosa ja podria dir-m’ho no? Comunicació, falta comunicació… no m’estranya! És com quan estàs malament i et pregunten: què et passa? I tu penses doncs ni idea. De fet la resposta hauria de ser: per què no li preguntes al meu cervell? Jo estic bé és ell el que diu que està malament!

Tan lluitar per la comunicació entre persones i resulta que primer ens falta comunicació amb nosaltres mateixos. Cony! Si vols alguna cosa ho dius! Doncs el mateix li dic al meu cervell, diga-ho! No em facis patir d’aquesta manera escoltant un i altre cop la mateixa cançó! Què et penses que endevinaré el per què soleta?
Clar que ens diuen fes exercicis per connectar, la veritat és dins teu… sisi la veritat és dins meu però si el cervell somia ell sol i canta ell sol i després no em comunica el per què ja puc connectar el que vulgueu que seguiré sense entendre res.
Diuen ooohh les noies sempre que us preguntem què us passa contesteu que no res! ehp! Que potser no sabem que ens passa!!!
Potser és un d’aquells moments que el cervell va per lliure i decideix estar enfadat amb el món i ja està, no em dieu que no us ha passat mai allò de: avui m’he llevat enfadada amb el món i punto. I penses coi… què m’ha passat a l’hora de dormir, que m’he barallat amb algú i no ho sé? Doncs sí, el cervell haurà fet de les seves i la pagues tu l’endemà al matí. Quin poc control que tenim a l’hora d’anar a dormir… desprotegits, ben desprotegits…

Bé, jo estic parlant amb plural per què crec que això ens passa a molts, però potser només sóc jo la rara que em llevo enfadada, o em llevo contenta, o em llevo cantant o simplement estic a algun lloc i de cop sents: eh pilar torna! I llavors penso, eh que jo no havia marxat :s ha sido él!
D’aquí l’expressió suposo t’has empanat, que es podria traduir en: el meu cervell ha decidit marxar d’on està sense avisar, parar d’escoltar-vos i fer que semblis la tonta del grup fins que veus algú que et passa la mà per davant i diu: hola! Estàs aquí o a la lluna de valència? Lluna de valència? Si clar…

Total que crec que de tot això en diem inconscient no? Inconscient, masculí, així difícil d’entendre, com els homes… 😉

I per acabar So i look in your direction but you pay me no attention and you kno how much i need u but u never even seee meeeee….

Apa, aquí la teniu per si voleu cantar-la durant dos dies 😉

singin’ looooud…

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 29 Agost 2013 by in altres and tagged , .
