Pinzellada Creativa

Qui sap per què…

Saló Eròtic de Barcelona i el seu polèmic anunci

saló erotic barcelona

SACA LA GUARRA QUE LLEVAS DENTRO, és l’eslogan d’aquest polèmic anunci creat per Vimema, pel Saló Eròtic de Barcelona d’aquest octubre.

Vimema és una productora especialitzada en anuncis virals, el seu nom és “Viral Media Marketing”.

Més enllà del que jo cregui sobre l’anunci, crec que és més interessant avaluar que ha aconseguit el seu objectiu, ser punt de conversa dels principals blogs i diaris i que tots en parléssim, de moment ha rebut més de 230.000 visites, i l’altre de la mateixa campanya només 80.000. Per poder ser viral de vegades s’ha de ser polèmic… no? Suposo que objectiu aconseguit, bona jugada!

Que en penseu vosaltres?

Aquí us deixo l’altre de la campanya:

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 1 Octubre 2013 by in màrqueting i publicitat i altres dissenys and tagged , , .
%d bloggers like this: